Доброго дня, учні групи АКП - 36!
Уроки, на яких вивчатимуться теми №7, №8 - відповідно до розкладу відбудуться - 13.04.2021 р.
Тема №9. Спілкування
як засіб комунікативного зв’язку
Опрацюйте матеріали міні-лекції, відповідно до плану випишіть тези.
План
1. Що таке спілкування.
2. Види й засоби спілкування.
І. Спілкування — основна форма людського буття. Його відсутність чи
недостатність може деформувати людську
особистість. Спілкування є
основою практично всіх наших дій,
служить життєво важливій меті
встановлення взаємозв´язків і
співпраці. Здатність до спілкування завжди була однією з найважливіших людських
якостей. До людей, які легко вступають у контакт і вміють привернути увагу до
себе, ставляться із симпатією. Із замкнутими людьми намагаються обмежити
контакти або взагалі уникати їх. Більшість людей вважає, що вони вміють
спілкуватися. Але практика свідчить, що ефективно це робити вміють далеко не
всі, у тому числі й керівники, менеджери. До 90% робочого часу управлінці повинні
витрачати саме на спілкування. Адже звіти, проведення нарад, засідань, бесід,
дискусій, переговорів — усе це різні форми ділового спілкування.
Опитування свідчать, що 73%
американських, 60% англійських і 86%
японських менеджерів невміння ефективно
спілкуватися вважають основною
перешкодою на шляху досягнення цілей,
що стоять перед організацією.
Спілкування
нагадує своєрідну піраміду, яка складається із чотирьох
граней. У його процесі можна пізнати
інших людей, обмінятися з ними
інформацією, співпрацювати з ними і
водночас пережити емоційний стан, що
виникає в результаті цього. Таким
чином, спілкування — це процес установлення й розвитку контактів між людьми, що
виникає як потреба у спільній діяльності та включає: - сприйняття, пізнання та
розуміння партнерів по спілкуванню (перцептивна сторона спілкування); - обмін
інформацією (комунікативна сторона спілкування); - вироблення єдиної стратегії
взаємодії (інтерактивна сторона спілкування). У загальному вигляді спілкування
є формою життєдіяльності людей і необхідною умовою їх об´єднання (людина —
соціальна істота) та розвитку окремої особистості. Соціальний зміст спілкування
полягає в тому, що воно інтегрує соціальний досвід і культуру, яка передається
від покоління до покоління. Спілкування є також важливим фактором
психологічного розвитку людини. За своїми формами і видами спілкування досить
різноманітне. Але це є тема нашого наступного заняття. А сьогодні ми зосередимо
увагу на етичному боці спілкування.
ІІ. За
посиланням:https://naurok.com.ua/urok-verbalni-ta-neverbalni-zasobi-spilkuvannya-h-harakteristika-39433.html, відкрийте
і перегляньте презентацію, особливу увагу приділіть
слайдам № 6 - №10.
Запитання для самоперевірки:
1. Що таке спілкування?
2. Чи
потрібно майбутнім продавцям знати
психологію спілкування. Дайте визначення
поняттю спілкування.
3.Назвіть види спілкування.
4. Назвіть
складові невербальної комунікації.
5. Що таке міжособистісне пространство?
6. Розкрийте значення відомих вам жестів.
7. Як наше тіло бере участь у нашій
комунікації?
Домашнє завдання на слайді №37.
Для зворотнього зв'язку: annacherkay@ gmail.com
Тема №10. Найпоширеніші способи впливу один на одного: переконання,
навіювання, примушення
Опрацюйте матеріали лекції:
Переконання - це логічна зміна поглядів або поведінки людини внаслідок надання їй певної
системи доказів. Для того, щоб подолати сумніви та критичне ставлення, докази
мають бути обґрунтованими. Якщо продавець упевнено, зі знанням справи
розповідає про якості товару, демонструє його в дії або підкреслює практичність
застосування, це не викликає в покупця сумнівів. Легко переконати може та
людина, яка користується повагою, авторитетом у тієї людини, яку треба
переконувати.
Навіювання - це вплив без будь яких доказів, коли повідомлення
сприймається на віру, некритично. Так буває, коли той, хто повідомляє, має
високий авторитет, і його співрозмовник не припускає думки, що ця людина може
помилятися чи говорити неправду, а також у тих випадках, коли повідомлення
відповідає сподіванням людини, підтверджує її надії або, навпаки, побоювання.
Наприклад, продавець своїми побажаннями «Носіть на здоров’я! «Побачите, всім
сподобається!», «Нехай Вам смакує», - вселяє в людей упевненість, що вони
придбали корисну річ.
Навіювання може
виявлятися у формах психічного зараження або психічного наслідування. Для обох
з них характерне запозичення чужої думки або манери поведінки. Однак, якщо пори
психічному наслідуванні людина переймає манери чи спосіб поведінки
усвідомлено й цілеспрямовано, то при
психічному зараженні це відбувається підсвідомо, стихійно. Наприклад, вибираючи
хліб, заклопотаний чимось покупець механічно повторює дії людини, яка стояла
попереду; у відділі тканин хтось із покупців також обов’язково повторить дії
того,хто щойно розглядав певну тканину.
Примушення. Іноді
люди всупереч своїм бажанням або переконанням змушені вдаватися до дій, які,
якщо вони хочуть досягти певного результату у конкретному випадку , не можуть
бути іншими. Наприклад, покупець хоче
придбати товар поза чергою, але, зіткнувшись з опором, змушений підкоритися
встановленому порядку.
Завдання:
продовжить речення.
1. Переконання - це …..
2. Навіювання - це …..
3. Примушення - це …..
Для зворотнього зв'язку: annacherkay@
gmail.com
До побачення. Бережіть себе!
Комментариев нет:
Отправить комментарий