Страницы

Професійна етика та психологія.Урок від 13.04.2020 року


Доброго дня учні  групи АКП-46!
Пропоную  матеріали  до 2-х  уроків, які відповідно до розкладу занять, мають відбутися  - 13.04.2020 р. за темою «Техніка ведення ділових бесід»
План
1. Характеристика автократичного, демократичного і ліберального типів керівників.
2. Типи діяльності керівників.
3. Формальні, неформальні групи.

Для встановлення будь-яких контактів між людьми найчастіше використовують таку форму спілкування як бесіда.
Бесідою називається форма спілкування з метою обміну думками, інформацією, почуттями тощо. Вона сприяє тому, щоб партнери активізували свої зусилля для забезпечення співробітництва та впливу один на одного.

Розподіляють бесіду на такі функції:
·          обмін інформацією;
·          контроль і координація вже розпочатих дій;
·          спілкування людей під час виконання виробничих завдань;
·          підтримання ділових контактів;
·          пошук і оперативна розробка робочих ідей;
·          розв’язання проблем, які виникають.
Бесіда є найбільш сприятливою і дуже часто єдиною можливістю переконати співрозмовника і обґрунтувати свої думки. Краще всього використовувати в ділових діалогах стратегію і тактику.

Є три способи відповідати на питання: сказати необхідне, відповідати з привітністю і наговорити зайвого.
ПЛУТАРХ
Визначають п’ять універсальних принципів ділового спілкування:
·         початок розмови – привернути увагу співрозмовника;
·         передача інформації – викликати у співрозмовника зацікавленість;
·         аргументація – детальне обґрунтування;
·         спростування зауважень – усунути сумніви співбесідника;
·         спростування зауважень – перетворення інтересів співбесідника в кінцеве рішення.
Найпростіший принцип будь-якої ділової бесіди – пристосовуватися до співрозмовника.  Вислуховуйте співрозмовника до кінця. Слухайте з увагою співрозмовника — це знак поваги та професійна необхідність. Краще уникати різні непорозуміння і неправильні тлумачення. Виклад розмови повинен бути зрозумілим, наочним, коротким, а головне — простим. Адже техніка ведення такого процесу — це мистецтво спілкування з людьми. Дуже негативно впливають на ділову бесіду різні презирливі жести чи погляди.  Поважайте свого співрозмовника.
Важливо, щоб бесіда була ввічлива, дипломатична і тактовна. Якщо виникає напружена ситуація, зберігайте спокій і будьте непохитні, навіть якщо співрозмовник дає волю своєму гніву. Для полегшення сприйняття ваших пропозицій краще обирати більш лояльний метод діалогу, враховуючи внутрішню боротьбу між бажаннями та реальними можливостями.
 Успіх ділової бесіди залежить від правильного розуміння особливостей характеру свого співрозмовника. До будь-якого діалогу потрібно готуватися, адже це творчий процес і передбачити усі нюанси неможливо. У процесі бесіди кожна людина відкриває для себе щось нове.

Переглянте презентацію   "Ділове спілкування"
  Питання для самоконтролю:  
1. Що  таке бесіда?
2. Які функції виконує бесіда?
3. Які принципи ділового спілкування вам знайомі?
4. Які фактори забезпечують успіх у діловому спілкуванні?
Домашнє завдання:
·                Опрацювати конспект, у зошити виписати тези лекції;
·                Складіть тести до теми сьогоднішнього уроку.

Для зворотнього зв'язку: annacherkay@ gmail.com

До побачення. Сидіть вдома, мийте руки, бережіть себе, Залишайтесь здоровими!




Комментариев нет:

Отправить комментарий