Доброго дня учні груп АК-24, АК-25, АКП-26, АКОФ-27!
Перед тим, як ми
перейдемо до наступного уроку, нагадую, сьогодні останній день березня
місяця. Тож ми маємо оцінити вашу роботу із зошитами. Будь ласка, переглянте ще
раз, у якому стані ваші зошити, чи всі
там записи, чи охайно виконані, чи
відповідає оформлення записів існуючим єдиним вимогам. Успіхів!
Опрацьовуємо матеріали уроку №30.
Тема: Зміни у драматургії на межі ХІХ -
ХХ ст. Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція
символістського театру. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв’язків у драмі-Феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету.
Завдання: Виконайте завдання у наступній послідовності:
Крок 1. На моєму блозі у розділі «Підручники, аудіокниги» знайдіть
підручник «Зарубіжна література». Рівень стандарту. (Автори: О.О. Ісаєва, Ж.В. Клименко,А.О.
Мельник).
Крок 2. На С. 207-209 опрацюйте статтю «Про зміні у драматургії …».
Крок 3. Виконайте завдання: Продовжіть речення: «Нова драма» - це …
Крок 4. На С. 209 уважно роздивіться інформаційний
плакат, розкрийте ознаки «нової
драми» порівняно із традиційною.
Крок 5. За посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-moris-meterlink-siniy-ptah-122861.html переглянте презентацію М. Метерлінк «Синій птах», у зошити
занотуйте основні відомості про життєвий і творчий шлях М. Метерлінка.
Домашнє завдання: За підручником «Зарубіжна література» (автор Ю. Ковбасенко на С. 184-198 ви
можете знайти текст твору «Синій птах». Прочитайте. Або прослухайте текст з
аудіо книги, яка розміщена у розділі «Підручники. Аудіокниги».
Будьте здорові. До
побачення.
Для зворотнього зв’язку: annacherkay@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий