План роботи
інструктивно-методичної наради викладачів
на 2019/2020 навчальний рік
№
п/п
|
Зміст питань, що
обговорюються
|
Термін
проведення
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
Затвердження
плану роботи ІМН викладачів на
2019/2020 навчальний рік.
|
Серпень
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Про єдині
вимоги до оформлення навчальної, облікової та звітної документації викладача у 2019/2020 навчальному році.
|
|||
3.
|
Мистецтво
створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення. Розвиток критичного мислення за допомогою спеціальних методів». Д/З: Розробити І частину уроку
(Виклик) у технології критичного мислення. Кластер. Бортовий журнал. Дерево
передбачень. Таблиця З-Х-Д. Асоціативний кущ, Мозковий штурм…
|
|||
4.
|
Про вивчення стану викладання навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році
|
|||
1.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Структура
уроку у технології критичного мислення. (Виклик. Основна частина. Рефлексія).
(Читання з маркуванням. Спитай у автора…)
Карта понять. Кубування. Запитаймо один одного …).
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Опрацювання
рекомендацій МОНУ щодо викладання базових дисциплін у 2019/2020 н.р.
|
|||
3.
|
Уточнення графіка курсової перепідготовки
учителів у 2019/2020 навчальному році.
Розгляд та затвердження заходів щодо ДПА за курс повної загальної середньої
освіти у 2020 р.
|
|||
1.
|
Про результати перевірочних контрольних робіт за курс
базової загальної середньої освіти в групах І курсу.
|
ЖОВТЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Про проведення І
етапу Всеукраїнських олімпіад з предметів загальноосвітньої підготовки.
|
|||
3.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Основна частина. (Читання з маркуванням. Спитай у
автора…)
|
|||
1.
|
Про аналіз
результатів І етапу Всеукраїнських учнівських
олімпіад з базових дисциплін.
|
ЛИСТОПАД
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Основна частина. (Читання
у парах і узагальнення у парах, Картографуфання тексту, Пресс…)
|
|||
3.
|
Про роботу з журналами обліку
теоретичного навчання.
|
|||
1.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Основна частина. (Тонкі
і товсті запитання. Дискусія. Займи позицію…)
|
ГРУДЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Про підсумки ОП за
І семестр 2019/2020 н.р.
|
|||
1.
|
Про стан інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань проведення ЗНО в
2020 році .
|
СІЧЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Естафета вчительських здивувань
(про використання в освітньому процесі методів
технології критичного мислення. Обмін досвідом).
|
|||
1.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Рефлексія. (Сенквейн. Дискусія. Концептуальна
таблиця…)
|
ЛЮТИЙ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Про особливості ДПА за курс
повної загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році.
|
|||
1.
|
Захоплюючий ракурс «Методична фотосесія»
(презентація вражень за підсумками декади методичної
майстерності).
|
КВІТЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне Мислення: Рефлексія. (Шкала
думок. ПМЦ (плюс, мінус, цікаво). Бортовий журнал…)
|
|||
1.
|
Анкетування серед викладачів,
учасників ІМН щодо результативності роботи ІМН викладачів у 2019/2020
навчальному році. Пропозиції щодо підвищення ефективності у
наступному навчальному році.
|
ТРАВЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Узагальнити матеріали
семінару Мистецтво створювати урок. Освітня платформа Критичне
Мислення.
|
|||
1.
|
Про проект тарифікації на
2020/2021 н.р.
|
ЧЕРВЕНЬ
|
Черкай Г.О.
|
|
2.
|
Огляд літератури «Хвилями океану
педагогічних новинок».
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий