Доброго дня учні групи АКОФ-27!
Пропоную матеріали до уроку № 35 зарубіжної літератури, який відповідно до розкладу занять, відбудеться - 13.04.2022.
От ми і завершуємо вивчення курсу «Зарубіжна література» в цьому навчальному році. Сьогодні ми узагальнюємо і повторюємо все те, що вивчали упродовж навчального року.
Світ художньої літератури різноманітний і майже неосяжний. Але кожна людина, яка прагне бути освіченою, повинна ознайомитися з «вершинами» — найвидатнішими письменниками світової літератури та їх творами. У цьому навчальному році ми здійснили мандрівку в епохи Античності, Відродження, ХІХ століття й, можливо, відкрили для себе, що деякі цінності не змінюються з часом, є цінностями вічними — любов, дружба, честь, порядність, доброта. І якими б різними не були люди, їм хочеться саме цього. Хто ж обирав інші для себе пріоритети — владу, багатство — неодмінно розчаровувався, зазнавав нищівної поразки.
Сьогодні ми ще раз повернемося до творів, їх героїв, ідей, над якими розмірковували на уроках літератури, та спробуємо осягнути їх значення, естетичну привабливість із позицій людини ХХІ століття.
Отже,
ТЕМА: «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу»
У зошитах виконаємо завдання:
№1. - Пригадайте, до яких країн ми мандрували, яких письменників і які твори вивчали.
- Як ти думаєш, чому письменники постійно перебували у пошуку?
№2. Поєднайте письменників та їхні твори:
1. Ернест Теодор Амадей Гофман - «Гамлет»;
2. Гомер - «Я прийшов до тебе, мила»;
3. Волт Вітмен - «Одіссея»;
4. Данте Алігьєрі - «Пісня про себе»;
5. Вільям Шекспір - «Silentium»;
6. Федір Тютчев - «Божественна комедія»;
7. Фредерик Стендаль - «Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер»;
8. Афанасій Фет - «Портрет Доріана Грея»;
9. Шарль Бодлер - «Червоне і чорне»;
10. Оскар Уайльд - «Синій птах»;
11. Артюр Рембо - «Вечорова гармонія»;
12. Поль Верлен - «Моя циганерія»;
13. Паоло Коельо - «Поетичне мистецтво»;
Моріс Метерлінк - «Алхімік».
№3. Розкажіть, хто з літературних героїв запам’ятався, справив особливе враження, чому?
№4. Продовжте речення:
- Верлібр — це. ... Верлібром писав. ...
- Поетами-символістами є…
- До соціально - психологічного роману належить…
- Майстром парадоксів вважали …
№5. Висловіть свою думку з питань:
- Чи може література попередніх століть чогось навчити сучасну людину?
- Що сучасна молода людина може відкрити для себе в літературі попередніх століть?
№6. Спробуйте виконати творчу роботу:
Створіть кросенс, твітер-повідомлення, колаж, комікс; створіть презентацію та тему «Сторінками улюблених творів»
Кращі роботи я розміщу у своєму Блозі. Рекомендації стосовно того, як впоратися з тим, чи іншим завданням ви можете знайти в підручнику «Зарубіжна література» автори Н.М. Кадоб’янська, Л.М. Удовиченко:
С. 11 - про кросенс;
С. 43 - про твітер-повідомлення;
С. 106 - про колаж;
С. 242 - про комікс.
Підручник шукаємо у розділі «Підручники, аудіокниги»
Успіхів!
Домашнє завдання: «На мене чекають…»
Перелік творів які вивчатимуться на ІІІ курсі:
1. Йоганн Вольфґанґ Ґете «Фауст»
2. Франц Кафка «Перевтілення».
3. Михайло Опанасович Булгаков «Майстер і Маргарита».
4. Ґійом Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».
5. Райнер Марія «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея».
6. Федеріко Ґарсіа Лорка «Про царівну Місяцівну», «Гітара».
7. Олександр Олександрович Блок «Незнайома».
8. Анна Андріївна Ахматова Вірші, Поема «Реквієм».
9. Володимир Володимирович Маяковський «А ви могли б?..», «Послухайте!», «Борг Україні»
10. Борис Леонідович Пастернак «Гамлет», «У всьому хочу я дійти...», «Зимова ніч».
11. Бертольт Брехт «Матінка Кураж та її діти».
12. Генріх Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
13. Пауль Целан «Фуга смерті».
14. Ернест Міллер Гемінґвей «Старий і море».
15. Ґабріель Ґарсіа Маркес «Стариган із крилами».
16. Ясунарі Кавабата «Тисяча журавлів».
17. Ф. Дюрренматта «Гостина старої дами».
18. М. Фріш «Санта-Крус»,
19. Е. Йонеско «Носороги»,
20. С. Беккет «Чекаючи на Годо»
21. Милорад Павич «Скляний равлик».
22. Хуліо Кортасар «Менади»
23. Таїр Халілов «До останнього подиху».
24. Джон Майкл Ґрін «Провина зірок».
25. Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок».
Література для додаткового читання, 11 клас:
Айтматов Ч. «І понад вік триває день», «Плаха» (1 твір за вибором учителя)
Апдайк Дж. «Кролик розбагатів»
Барнз Дж. «Відчуття закінчення»
Беккет С. «Чекаючи на Годо»
Борхес Х. «Дзеркало і маска»
Булгаков М. О. «Дні Турбіних»
Бунін І. О. «Антонівські яблука», «Легке дихання», цикл «Темні алеї» (1 твір за вибором учителя)
Гасклі О.«Дивний новий світ»
Гашек Я «Пригоди бравого вояка Швейка»
Гелпрін М. «Свіча горіла»
Гемінґвей Е. «Кішка на дощі»
Гессе Г. «Гра в бісер», «Степовий вовк» (1 твір за вибором учителя)
Гумільов М. С. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя)
Ділан Боб. Поезії (1-2 вірші за вибором учня)
Джойс Дж «Джакомо Джойс»,«Дублінці» (1 твір за вибором учителя)
Дюрренматт Ф. «Фізики», «Гостина старої дами» (1 твір за вибором учителя)
Еко У. «Ім’я троянди»
Еліот Т. С. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя)
Елюар П. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя)
Єсенін С. О. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя)
Зюскінд П. «Голуб»
Йонеско Е. «Голомоза співачка», «Носороги» (1 твір за вибором учителя)
Ільф І. А., Петров Є. П. «Дванадцять стільців»
Кавабата Я. «Німий»
Камю А. «Чума»
Кафка Ф. Притчі. «Лист до батька»
Кіз Д. «Квіти для Елджернона»
Кізі К «Політ над гніздом зозулі»
Кінґ С.Е. 1-2 твори за вибором учителя
Кініллі Т. «Список Шиндлера»
Кобо Абе «Людина-коробка», «Жінка в пісках» (1 твір за вибором учителя)
Кортасар Х. «Поза часом»
Кундера М. «Нестерпна легкість буття»
Купрін О. І. «Гранатовий браслет», «Олеся» (1 твір за вибором учителя)
Ле Ґуїн У. «Ті, хто покидають Омелас»
Лем С. «Соляріс»
Мандельштам Й. Е. Поезії (1-2 вірші за вибором учителя)
Манн Т. «Маріо і чарівник»
Маркес Ґ. «Сто років самотності»
Муракамі Х. «Хроніка заводного птаха», «Норвезький ліс», «1Q84», «Підземка» або ін. (1 твір за вибором учителя)
Некрасов В. Повісті, оповідання, нариси (1 за вибором учителя)
Павич М. «Хозарський словник», «Зоряна мантія», «Дамаскин»
Памук О. «Мене називають Червоний»
Пеннак Д. 1-2 твори за вибором учителя
Райнсмар К. «Останній світ»
Саган Ф. «Привіт, смутку», «Трохи сонця в холодній воді»
Тарковський А. Поезії (2-3 вірші за вибором учителя)
Фаулз Дж. «Маг» («Волхв»), «Хмара» (1 твір за вибором учителя)
Фріш М. «Андорра», «Біографія», «Санта-Крус» (1 твір за вибором учителя)
Хайнлайн Р. Фантастичні твори (1 твір за вибором учителя)
Цвєтаєва М. І. Поезії (2-3 вірші за вибором учителя)
Чапек К. «Війна з саламандрами»
Чичибабін Б. О. Поезії (2-3 вірші за вибором учителя).
Дорогі друзі, війна закінчиться. І ми, обов'язково, перемежемо. А у вас попереду літо. Відпочинок. Зробіть його змістовним, цікавим, захоплюючим. І, без сумнівів, в цьому допоможе вам цікава книжка. Усіляких вам приємностей, гараздів, відкриттів. Бережіть себе.
До зустрічі на ІІІ курсі.
Для зворотнього зв'язку: annacherkay@ gmail.com
До побачення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий