Доброго дня учні групи БПОБ-23. Даю уроки №20,21, які відповідно до розкладу відбудуться сьогодні 18.11.2021 р.
Тема: Поняття про стиль, імідж. Особистий імідж. Професійний імідж офіціанта. Формування іміджу»
В якості епіграфа до нашої теми, ми візьмемо відомий народний вислів:
«По одягу зустрічають, по розуму проводжають»
План
1. Про імідж. Професійний імідж.
2. Про уніформу закладу ресторанного господарства.
3. «Официант – дело тонкое».
Ви вже знаєте, що англійське слово «імідж» означає «імітувати». В українській мові – не що інше, як «образ». Імідж - це штучне створення неперевершеного образу.
Термін вперше з’явився у 1806 році в словнику Ноя Вебстера (американський мовознавець, лексикограф, автор Американського словника англійської мови). Необхідно також знати, що фахівця з формування іміджу називають - іміджмейкер. Зайве переконувати, наскільки важливим для людини є створення і підтримка власного позитивного «образу», тобто іміджу.
Зрозуміло, що формується він поступово, завдяки наполегливій і постійній праці над собою, своїми професійними, діловими, особистими якостями, знаннями, манерами, одягом, зовнішністю і т. ін. Здобувається імідж, як правило, з часом, з досвідом роботи.
Як свідчать психологічні дослідження, у 85 випадках зі 100 люди після
першого знайомства створюють для себе образ людини на основі її
зовнішнього вигляду. Змінити перше враження згодом важко. Отже, навіть найрозумнішій, найдобрішій, товариській і доброзичливій людині, унікальному фахівцю, врешті, навіть генію, необхідно бути уважним до свого вигляду, якщо він хоче налагодити гарні стосунки з оточуючими. Імідж є найважливішим чинником успіху у професійній діяльності, адже імідж ˗ це комплекс вражень, які справляє людина на оточуючих.
Професійний імідж – це загальне уявлення соціуму, як має виглядати
людина певної професії або певного статусу. Правильно підібраний стиль, а
краще сказати вироблений імідж є запорукою успішної професійної діяльності.
Про уніформу закладу ресторанного господарства:
Уніформа закладу ресторанного господарства є його своєрідною візитною карткою. Тому до вибору одягу для обслуговуючого персоналу потрібно підходити з усією серйозністю. В закладі РГ уніформу офіціантів поділяють на такі різновиди:
Класична. Білий верх, чорний низ - саме так виглядай звичайна форма.
По виду завжди стримана і скромна. Використовують в основному в простих
кафе, де немає необхідності в підтримці бренду. Класична форма доречна на ділових зустрічах. Тут доречні краватки і метелики, білі рукавички і фартух.
Стилізована. Обходиться дорожче. Ціна складається за рахунок
залучення дизайнера, дорогих і якісних тканин, нанесення логотипу та інших
елементів. Необхідна для закладів, які представляють себе з певною боку. Це
бувають специфічні закладу, де форма підкреслює особливості кухні, деяку
ідею або настрій. Стилізована передбачає більш вільний стиль, доречний, до речі, і в дорогих закладах. Але частіше використовується в молодіжних,
нестандартних кафе.
Оригінальна форма для офіціантів виглядає виграшно. Так гостям
стає цікавіше спілкуватися з персоналом, а значить, і веселіше проводити час.
Наприклад, в рибальському кафе офіціантки можуть ходити в образі піраток або морячок. У спортивному барі офіціанти, одягнені в футболки з іменами гравців, запам'ятаються відвідувачам. В результаті наступного разу вони знову захочуть його відвідати.
Фаст-фуд – яскрава червоних або жовтих відтінків.
Кондитерські, млинцеві – молочні, коричневі тони.
Форма офіціанта для ресторану передбачає стримані кольори. Зазвичай це сіра, коричнева гамма, допустимий чорний колір.
Завдання: Продовжити речення. Опрацьований матеріал для мене був корисним, тому що...
Переглянте відео «Официант – дело тонкое».
На які тонкощі у професійній діяльності офіціанта зроблено акценти? Дайте відповідь письмово та надішліть її на мою електронну адресу: annacherkay@ gmail.com
Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріал лекції з теми, законспектувати в робочі зошити тезисно.
2. Підготуйте матеріал з теми: як змінює нашу зовнішність одяг різних кольорів.
Для зворотнього зв'язку: annacherkay@gmail.com
До побачення. Залишайтесь здоровими!
Комментариев нет:
Отправить комментарий