Моїм учителям
Кожного з нас шкільний дзвоник переносить у рожеві світанки дитинства. Це вони кличуть,
звуть і поринають у спомини…
Світлом сонця виблискують маленькі віконця старої сільської школи, що через дорогу. Кожного дня
зранку, з різних кінців нашого мальовничого села Вовна, ми поспішали до школи, бо ... важливо
було заволодіти чорнильницьою, в якій не перемерзли чорнила… В окремий невеличкий
дерев'яний ящичек в кінці уроків вони
збиралися і залишалися на ніч біля грубки, яку до нашого
приходу Марина встигала
протопити. Чомусь, так звали прибиральницю, літню жінку, завжди усміхнену, із
світлим, лагідним поглядом виразних, сірих очей, яка знала
про наші успіхи й невдачі, яка слідкувала, коли ми вибігали на
вулицю, чи на всі ґудзики застебнуті, чи накриті голови, чи не голі
шиї, і саме вона, Марина, інколи допомагала встановити справедливість при розподілі чорнильниць.
А
потім розпочиналися уроки. Клас був великий, але завжди здавалось, що Марія
Григорівна ті уроки проводила тільки для мене… Лиховид Маріє Григорівно, Сита Марино Фролівно, спасибі
Вам, за Ваші добрі серця, які полуменіли такою любов’ю...
У
середніх класах, ми перейшли у нову школу.
… Розбігаються по світлих, просторих класах і вони, мої учителі: Світлана Олександрівна, Марія Василівна, Михайло
Іванович, Любов Яківна, Микола Павлович, Тетяна Іванівна, Валентина Семенівна,
Анатолій Дмитрович, Тетяна Степанівна, Григорій Пилипович, Олександр Павлович, Іван Пантелійович… Мої дорогі люди - мої
учителі: ті, що мали велике терпіння, ті, що
стали зразком, ті, що завжди були самі собою, щирими, природними - учителями -
промінчиками, які світилися нам, їхнім учням.
Моя
маленька батьківщино, моє рідне село Вовна, це над тобою найяскравіші
зорі, це в тебе найдзвінкіша крапель. Я пам’ятаю
твою ранню зірку, синь і плюскіт невеличкої
річки Суха Вовна.
... А
вони, мої учителі, учили мене думати сміло, крокувати впевнено, йти вперед і не
оглядатися, не плакати, коли гірка образа. Навчили бачити серцем, чути, любити,
пам’ятати, що немає в світі професії кращої за професію вчителя. Немає в світі
мудрішої й благодатнішої професії для впровадження добра. Життя щодня дає
уроки, і чим далі йду, тим більше розумію, що ви, мої сивочолі вчителі, нажаль,
багатьох вже немає серед нас, ви завжди були праві. Правду казали, кожна справа
має свою ціну. Ви як Віра, як Любов - мої учителі. Я пам’ятаю вас такими, що
вселили в мене ВІРУ і ЛЮБОВ, бо самі були і ВІРОЮ, і ЛЮБОВ’Ю.
… Лунає дзвінок.
Защеміло серце, ваша любов зі мною і віра. Вона не обірвалася…
***
І ні пуху ні пера!
Моїм учителям
... А вони, мої учителі, учили мене думати сміло, крокувати впевнено, йти вперед і не оглядатися, не плакати, коли гірка образа. Навчили бачити серцем, чути, любити, пам’ятати, що немає в світі професії кращої за професію вчителя. Немає в світі мудрішої й благодатнішої професії для впровадження добра. Життя щодня дає уроки, і чим далі йду, тим більше розумію, що ви, мої сивочолі вчителі, нажаль, багатьох вже немає серед нас, ви завжди були праві. Правду казали, кожна справа має свою ціну. Ви як Віра, як Любов - мої учителі. Я пам’ятаю вас такими, що вселили в мене ВІРУ і ЛЮБОВ, бо самі були і ВІРОЮ, і ЛЮБОВ’Ю.
***
Результаты поиска
Все результаты
Як НЕ ТРЕБА проводити відкриті уроки
Колеги, я пропоную вам прочитати цей матеріал, а потім обговорити його на методичній нараді, наводячи конкретні приклади з нашої діяльності. У прагненні успіху немає меж і кордонів, є нові висоти. Останнім часом я вже не можу дивитися відкриті уроки насамперед з однієї причини: суперечність між гуманістичною риторикою про суб’єкт - суб’єктні стосунки, особистісно зорієнтований підхід та інші атрибути педагогічного гуманізму, з одного боку, і тими маніпуляціями та фокусами, до яких вдається вчитель у роботі з учнями, які ледь встигають реагувати на Його на команди... http://vpu25.km.ua/pdf/Metodkabinet2/5.pdf+
Відкритий урок: майстер-клас чи вистава?
У прогресивних школах не проводять показових занять, натомість відчиняють двері для батьків і колег-педагогів
Педагогічні вимоги щодо організації та проведення відкритих уроків
Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу та підвищенні
педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання займають відкриті
уроки. Відкриті уроки та виховні заходи – одна з важливих форм організації методичної
роботи. В освітній практиці іноді не розрізняють відкриті й звичайні уроки. Відкритий
урок на відміну від звичайних – спеціально підготовлена форма організації методичної
роботи, в той же час на таких уроках протікає реальний навчальний процес. На
відкритому уроці педагог демонструє колегам свій позитивний або інноваційний досвід,
реалізацію методичної ідеї, застосування методичного прийому чи методу навчання. У
цьому сенсі відкритий урок – це засіб поширення інноваційного досвіду.
Відкриті уроки відносяться до колективних форм методичної роботи... http://vpu25.km.ua/pdf/Metodkabinet2/5.pdf
Підготовка відкритого уроку
Підготовка до відкритого заняття проводиться відповідно до оптимальних вимог методики проведення занять: аналіз змісту навчального матеріалу; аналіз особливостей конкретного контингенту учнів на даному занятті; вибір методів, форм і засобів навчання; короткий опис ходу заняття відповідно до плану навчального заняття. Вибір теми відкритого заняття вчитель мусить робити самостійно, з урахуванням аналізу навчального матеріалу, на якому він зможе краще показати розроблені ним удосконалення, прийоми та методи своєї професійної майстерності, організацію навчальної діяльності учнів на різних етапах уроку... http://ru.osvita.ua/school/method/31488/
Методика проведення занять та аналіз відкритого уроку
Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу і підвищення
педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання займають
відкриті уроки.
Відкриті уроки відносяться до колективних форм методичної роботи. Вони
допомагають колективно визначити і на конкретних прикладах показати, які
методи, прийоми і педагогічні засоби доцільно використати при вивченні
найбільш складних тем програми, як краще використати на уроках технічні засоби
навчання, як організувати і провести лабораторно-практичні роботи, як при
мінімальних затратах навчального часу добитись ефективного засвоєння учнями
нового навчального матеріалу, як вчити учнів думати, робити висновки тощо... http://www.ltklntu.org.ua/wp-content/uploads/2016/10/2016_Metodika_provedennya.pdf
Відкритий урок: майстер-клас чи вистава?
У прогресивних школах не проводять показових занять, натомість відчиняють двері для батьків і колег-педагогів
«Під час відкритого уроку більшість учнів піднімуть руку: хто знає відповідь — тягне праву, хто не знає — ліву! Усім зрозуміло?» — втаємничує десятикласників досвідчена вчителька біології. Надія Іванівна не приховує хвилювання: очікується важлива перевірка, тож педагог заздалегідь підготувала безпрограшний сценарій уроку. «Мої учні дуже розумні, старанні, я люблю свій предмет і намагаюсь кожен урок зробити нестандартним, — запевняє вона. — Але перед відкритим уроком хвилююся, наче школярка: а раптом щось піде не так, щось не сподобається суворим гостям. Тому й проговорюю з учнями всі нюанси».
Тож заради чого вчителі досі потерпають від пережитку минулого — показових вистав, де визначені учні заучують відповіді на вже відомі запитання, зазубрюють розв’язані задачі, та як проводять відкриті уроки в прогресивних школах, дізнавався «УК»... https://ukurier.gov.ua/uk/articles/vidkritij-urok-majster-klas-chi-vistava/
Комментариев нет:
Отправить комментарий